Concertació de visites/cites comercials amb explotació intensiva de la base de dades i seguiment personalitzat dels contactes
Marcador predictiu: Més trucades = més visites
Ja que en un call center dedicat a la concertació de visites o cites comercials resulta clau efectuar tantes trucades com sigui possible, OriGn integra el nostre exclusiu Servidor de Trucada Predictiva, el funcionament del qual s'il·lustra en el següent vídeo.
Integració amb Google Calendar
La integració d'OriGn amb Google Calendar, permetrà que els seus venedors:
- Estiguin al dia en tot moment de com està la situació de la seva agenda, amb només connectar-se a Google Calendar per internet.
- Sincronitzar l'agenda del seu telèfon intel·ligent per consultar-la de manera off-line.
Optimització de les rutes gràcies a la GEOLOCALITZACIÓ
La funció de geolocalització que incorpora OriGn optimitza els desplaçaments de la xarxa comercial. Una interfície molt intuïtiva basada en colors presenta l'agenda indicant la proximitat de les visites/cites ja concertades pel que fa al contacte que s'està gestionant en aquest moment. El agent només ha de seleccionar una de les franges i la visita queda introduïda.
Reducció dels desplaçaments entre visites/cites concertades
L'usuari administrador pot definir quina distància representa cada color diferenciant així zones en què el comercial es desplaça caminant de zones en les que es desplaça en vehicle.
Permet configurar quina amplitud d'horari hi ha disponible per a la realització de les visites/cites i manté una estadística per agent per saber que agent col·loca millor les visites/cites segons la seva proximitat.
Suggeriment de portes fredes pròximes
Gràcies a la geolocalització, OriGn és capaç fins i tot de suggerir contactes de porta freda que es trobin a la zona d'una vista concertada.
Importació en viu dels contactes
Per descomptat, el nostre software OriGn permet importar les dades dels contactes des de fonts externes. El sorprenent és que permet fer-ho mentre els agents estan treballant en la campanya.
Aquest detall li permetrà guanyar immediatesa en la gestió de contactes amb el consegüent estalvi de temps.
Total automatització de les retrucades per nivells de preferència
Fins i tot quan es treballa en mode predictiu, OriGn s'assegura que els contactes dubtosos o en procés de decisió siguin tornats a trucar a l'hora que es va quedar amb ells, bé pel mateix agent o per un altre, segons vostè configuri a partir de la situació concreta del contacte.
Aquestes serien les retrucades de major prioritat, però OriGn també s'encarrega de reintentar les vegades que vostè consideri necessari, seguint el patró de franges horàries que vostè decideixi i fins a un màxim de reintents que pot definir, en general o només per a aquells interlocutors que mai han estat contactats.